[HAPPYSHARE_搵食重點] 食火鍋都要講究四部曲~

又來到旺角想打邊爐但唔知去邊間好嘅處境(為什麼次次都係出到去喺個街度先諗⋯⋯⋯大熱天時要知道咁樣係好熱好辛苦的⋯)諗左五分鐘屋企人都係忠於平平地又味道ok的舊好~《心煱》

如果大家有睇隊長B之前的介紹,都會知道呢度性價比算ok ,而且大人$158位(未連加一)但有唔少野食選擇的前提下係唔差嘅~加上佢地新出左任飲任食4部曲,多左蒸蠔、乳鴿、麻辣/芝士雞煲3部,唔再係齋邊爐,絕對可以一戰!



一埋位坐底店員就會準備氣鍋蒸蠔,蠔好大隻,都算新鮮,雖然可以食到原汁原味,不過要自己開,有少少麻煩,大家用蠔刀開嘅時候記得要小心手~乳鴿好香一人半隻,燒得剛剛好,好入味~好吃好吃!




隊長B就揀左芝士雞煲,芝士味都幾香濃,用的是新鮮雞件,好滑嫩好有鑊氣~唔知麻辣係點呢~

最後就到打邊爐的時候啦~選擇都應有盡有~揀左的皮蛋芫茜湯好清~仲要好多好多皮蛋正正子!





好味指數:7/10
翻啅指數:7/10
人均消費:10-99
服務態度:6/10
乾淨指數:7/10
-----------------------------------------
心煱
旺角太子道西96-100號萬年大廈1樓
----------------------

❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me


留言

熱門文章