[HAPPYSHARE_最愛是美] 神奇30秒解決頭髮稀疏問題 !!


唔知大家會唔會覺得壓力大或者經常電染甩多左頭髮,又或者隨着年紀增加頭髮開始變得稀疏?不過隊長B最近就發現左一隻人氣好品-「CAPILLUS KERATIN HAIR FIBERS」~可以完美解決頭髮的問題!




事情源於收到CAPILLUS的邀請體驗,由於隊長B暫時未有呢個頭髮煩惱,所以就比左屋企人,亦即係禾老爹試啦(雖然老爹有番咁上下年紀都仍然頭髮濃密,只係白頭髮多左少少,而隊長B應該都係遺傳到老爹的良好基因~應該係咁除非唔係~lol)

比大家睇下先~原本未用產品時的情況,白頭髮都幾多,然後髮轉位果度頭髮稍為有點稀疏…




然後再用「CAPILLUS KERATIN HAIR FIBERS」~效果分別非常之大!!唔單止白頭髮都明顯轉黑,而且成個髮轉位都填補左,完全無左個髮轉,頭髮即時厚左勁多!!用法方便,只需要於距離頭髮目標大約7.5-15cm高的地方曬上纖維,然後用手拍幾下讓纖維分散於頭髮上,就已經即時見到效果~不過記得要喺乾髮上用!如果前額的位置,一樣唔難使用,用姆指和食指擋住防止纖維掉到眼睛或者臉上就可以啦~





唔使擔心會比風吹甩或者落雨會濕,KERATIN HAIR FIBERS係要洗髮精先可以洗淨嘅~因為靜電緣故,如果唔小心倒左落衣服上都唔會痴住,亦唔會令衣物染色~

至於原理都非常簡單,其實CAPILLUS豐盈髮絲就係由跟頭髮相同結構的keratin高級蛋白質製造而成,因強大靜電感應原理緊密附於真髮之上,不傷頭皮,不阻塞毛孔。相對其他修護頭髮的品牌由魚骨、指甲和蹄取得較低階的天然角蛋白纖維,keratin蛋白質品質更好,能造出的效果亦更佳。



P.S. CAPILLUS有多種顏色選擇,顏色自然,就算連隊長B老爹用緊的BLACK都唔會假~非常好!

For More information, please go to Facebook: Capillus HK


❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me



留言

熱門文章