[HAPPYSHARE_最愛是美] 一次過KO稻草髮~以後想染就染!Pantene 3 Minute Miracle

【染髮控救星!】一次過KO稻草髮~以後想染就染!Pantene 3 Minute Miracle



認識隊長B的都知,隊長B最中意試新野😏~所以每個月都會更換一次新髮色😂,雖然黎黎去去因為要番工的關係,都唔可以試啲太誇張的顏色😩,每次最多都係染酒紅﹑紫色﹑啡色等…
不過再加埋電髮負離子同埋漂色,又唔會做treatment🙈,久而久之,啲頭髮已經變左稻草咁🌾🌾…
乾旱容易斷﹑仲有分岔的問題🤦🏿‍♀️,但又忍唔到唔去染髮,有時嬲嬲地真係想一把剪晒佢☠️…(講笑mode)最麻煩嘅就係用平時啲家用treatment又笠,夜晚洗完頭第朝又笠左🤢🤢…



呢個灰心之際,就比隊長B遇到Pantene 新出呢支「燙染修護3 Minute Miracle護髮精華素」💁🏻💁🏻💁🏻~

9月先正式上架,但已經成為全港銷量冠軍~每日3分鐘,就可以修護3個月的頭髮累積損傷,係咪睇到已經同隊長B一齊心心眼呢~





二話不說,就等隊長B買番屋企為大家試下啦!來自瑞士的奇蹟成份,包含雙重氨基精華和組氨酸、加上瑞士研發維他命原,質感輕盈好吸收~唔講唔知,原來燙染係會嚴重破壞頭髮結構,造成近2倍的蛋白質流失。而Pantene 3 Minute Miracle配方就針對鎖色修護,修護染燙損傷,形成保護膜圍繞髮絲,抵禦乾枯﹑毛燥~

Pantene 3 Minute Miracle第一分鐘  雙重氨基精華    密集滋潤髮根至髮尾第二分鐘  Pro-V配方       修護毛鱗片減少毛燥第三分鐘  組氨酸深入髮芯  增強防護力




唧出黎同平時的護髮素差不多的質感👶🏼,但多了一種很清新的有啲似橙味,又有啲似糖味的甜甜香味,十分relax🍬~精華好容易推開,在頭髮搓幾下後已經可以feel到精華素快速地入左頭髮內層🌿,感覺就好似導入左精華入髮芯咁👱🏻‍♀️~習慣性地如同平時咁將精華來回搓揉,沖涼之際可以等頭髮慢慢吸收,最後再一次過沖洗~



用前~~ 頭髮係好乾的....


沖洗的時候已經feel到既唔會似普通護髮素咁一洗就無晒,即刻回復番最原始的感覺咁,但係又唔會笠痴痴地漿住啲頭髮,用後的即時感覺完全係可以用潤得黎好爽呢種矛盾黎形容🙈🙈~

吹完頭髮比平時更加柔順💁🏻,唔需要用護髮油已經可以令開叉打結的髮尾滋潤番💗,好似幫頭髮做左一個全面的SPA咁🛀~完美挽救左頭髮損傷的情況🉐~
最最重要的是,第二朝起身都唔會因為出左油再加埋護髮素而變得笠💦,真係咩時間都用得,夏天日日用都無問題🌞!

連續用左一個星期,頭髮極乾的問題改善了不少💃🏻,梳頭時都無之前甩咁多頭髮,髮絲強固左👍🏻,唔使影相已經見到有女神的光環啦呵呵👹(非常厚面皮lol👻~不過係真既~~利申唔好炳禾😳)



用後加番D柔順感~


第2朝起身頭髮依然好好梳, 仲唔會笠!!

------------------------
👍🏻保濕度:8/10
👍🏻修護度:8/10
👍🏻好用度:8.5/10
👍🏻性價比:8.5/10
👍🏻回購度:9/10(比其他家用treatment實在更好😍)
【產品售價】$52.9/180ml

【產品資訊及提供:P&G 
免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me










留言

熱門文章