[HAPPYSHARE_最愛是美] 包包面…請你遠離我~「FIT MAGIC PLUS瘦面treatment」

叉燒餐包﹑奶黃包﹑雞包﹑菜肉包🍞……無論大家中意食咩包,相信都唔會想自己塊面似一個包掛🌚……
好榮幸接受了 @Yinensis然淙養生文化館 的邀請體驗佢地的「FIT MAGIC PLUS瘦面treatment」💆🏻,令隊長B水腫的大面即時變瘦👙(完全無諗過可以即時見效,仲快過打botox超神奇的說👑!

遺傳左爸爸的良好基因,隊長B不嬲都已經係大頭大臉蛋🤦🏿‍♀️…所以隔一段時間就要接受botox改造,但係大家都知長期打botox其實係唔多好的🙅🏿,而且效果都會愈來愈唔見到,所以能夠自然的緊係自然啲好啦👾~

-----------------------
所以今次隊長B體驗Yinensis呢個療程就非常針對啦😺~
Yinensis 然淙養生文化館揉合天然養生保健和經絡美容之道,主張以最天然健康的的手法,達致身體平衡調和,從內而外散發自然美態💁🏻|
而最新呢個瘦面treatment就係以最新日本YAMAN生物微電流及磁頻原理所研發的FIT MAGIC PLUS儀器🔥,以超低頻電流
配合獨特手法,疏通面部經絡及淋巴,即時收緊面部鬆弛皮膚及快效袪除水腫包包面,令面部肌肉變得柔軟富彈性😻,同時促進微循環,改善暗啞膚色及有效去除黑眼圈及眼部浮腫,係咪聽見都覺得心動呢❤️?
---------------------------------
由於隊長B係第一次黎Yinensis做treatment📤,所以填好晒資料之後職員就比左杯養生茶打定個底先🍵~之後就入房間啦~


一開始治療師會喺隊長B面上搽上Gel💦,然後就由面頰近髮邊位開始,亦即係肉肉積聚最多的地方🐖…
儀器好似磁叉的樣子,治療師亦會按唔同人的需要去調較度數👥,過程其實好舒服,完全唔痛,因為有電流通過,所以近骨位的地方係會有輕微少少吉吉地,同埋會feel到導電的感覺⚡️~
未開始前的隊長B
開始洗面同按摩

FIT MAGIC PLUS瘦面療程進行中


因為隊長B左邊面肉肉生得比較澎湃🌊,所以治療師先由左面開始,唔使15分鐘,原本肥肥的左面已經立即變瘦😌~超級神奇!!治療師話其實呢個療程係可以達到深層皮膚,所以定期做勤力啲唔單止淋巴通左唔會水腫,效果仲好過打botox😜!

做完一邊治療師幫隊長B做個左右面比較~


碌完機治療師再幫隊長B用手推推剛才做的部位,跟住再敷一塊深層保濕mask🌼,大約個半鐘就完成晒成個療程啦~即時塊面細左,對眼精靈左~神乎其技喔🤤🤤!比大家近距離啲望下部機先~


💁🏻💁🏻
【從不喜歡包包一個】 - 試做價$238/65mins
功效:
修雙下巴
提升面部輪廓
改善暗啞面色
暢通淋巴
排毒袪水腫 


Yinensis 然淙養生文化館
觀塘分店 (地鐡站B出口行約1分鐘)
觀塘成業街6號泓富廣場101008
預約電話: 3152 2355
Whatsapp: 9713 1152

尖沙咀店 (地鐵站A出口行約1分鐘)
尖沙咀漢口道28號亞太中心311
預約電話: 2818 0818
Whatsapp: 5688 9816
Website: http://www.yinensis.com


#從不喜歡包包一個 #fit #減肥 #hs扮靚日記#hs軼事 #經絡 #淋巴 #扮靚 #beauty#treatment #通淋巴 #療程 #瘦面

【產品資訊及提供:Yinensis
免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me




留言

熱門文章