[HAPPYSHARE_搵食重點] 很有驚喜的泰印馬菜~值得一去再去!

通常落諾士佛台比人感覺就係食西餐,不同的歐洲菜或者飲野,但原來呢度係有泰﹑印菜食架,仲要水準不錯,隊長B都係宜家先知~原來八掛一下身邊有咩食都有唔錯的發現~


呢間餐廳喺諾士佛台一號,一出美麗華就會見到有棟大廈~上面2樓就係啦~成份menu係超多野食,泰式印度菜馬來菜咩都有,絕對係會諗到頭都大埋架~不過佢地有2人餐同4人餐,懶得用腦嘅人可以考慮叫呢2個~




呢度每樣份量唔算特別多,但味道很好,而且擺碟裝飾都算講究~先來一個頭盤,係有生蝦刺身﹑沙爹雞串燒同炸蟹餅,生蝦大隻而且新鮮,蟹餅雖然唔係好食到蟹味,但蟹肉好爽,香葉碎更能帶出蟹餅鮮味。特別要讚下沙爹串,雞肉好滑,沙爹醬有唔少花生碎,甜甜地的味道很討喜~



青木瓜沙律有少少辣,但係可以接受,木瓜絲完全沾滿了汁料的味道,非常入味~加埋花生碎的香口,未食到主菜已經知道下次會再幫襯!


主菜係四揀一的,有泰式同印度的選擇,隊長B就揀左「紅咖哩大蝦」同「泰式酸甜魚柳」~咖哩蝦中的蝦雖然唔係好大隻,亦唔係有頭蝦,蝦味唔係太夠,但咖哩汁就超入味,完全唔咸,係飲得的咖哩汁~點跟餐的印度薄餅食完全係perfect!!薄餅好香,好煙靭~極度推介!!





至於泰式魚柳,同咕嚕魚差唔多,不過佢唔係用急凍魚柳或者平日果啲
,食得出魚鮮味,而且有細心裝飾過~撈飯一流~




食到最尾到甜品的時間,其實已經好飽,不過有芒果糯米飯,就緊係要捧場下啦!呢度用的是白糯米同紫糯米加麥雙拼,熱辣辣的加埋香滑的椰汁,好有口感亦很好吃!
#相機食先 #美食 #食好西#食物 #hs泰國菜 #hs印度菜 #尖沙咀#HS尖沙咀 #泰國菜 #蟹粥 #海鮮 #小炒 #印度菜#foodporn#foodreview#hkigfood#foodiehk#hongkongfood#hkfood#foodhk#hkblog#hkfoodblog#seafood #hs搵食重點 #seafood#tsimshatsui #thailand #india



❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me




留言

熱門文章