[HAPPYSHARE_搵食重點] 銅鑼灣高質意大利菜~[必推介"半溶酥皮芝士餅"]

銅鑼灣亨利中心多野食相信大家都知,今次隊長B就帶大家去到「Lo Spazio」食意大利菜💁🏻💁🏻~
黎得銅鑼灣食西餐以為會好貴🙅🏿,但呢間情調唔錯,仲有啲銅鑼灣夜景睇下之下,價錢都係2百蚊落樓,款式選擇都唔少🙆🏻,好適合couples 或者密友gathering~不過可能就要大家講講英文喇😅…


------------------------



先講講餐湯先,今日的Soup of the day係薯仔湯🍲~未飲已經聞到好有牛油香味,薯仔蓉好足好濃同杰身,同牛油絕配的說🥔~

之後就到Starter 啦,其實4款都好吸引🌝~不過最尾揀左Spiedo Di Salmone 同Cozze Con Vino Bianco,亦即係三文魚同青口🐟~三文魚用檸檬燒過非常香口,再蘸上黑醋醬,燒烤味配合檸檬香,惹味又開胃~當然仲有紅椒同青椒,唔食得辣嘅人可能會唔太食得到,但食到嘅一定要試試👨🏼‍🍳!


相對青口就普通少少,不過都好味嘅,白酒香草忌廉味濃郁,但青口較細隻



必須講講的係,呢度職員十分貼心👍🏼,前菜與主菜中間係會主動換唔同餐具,唔係求其做~主菜加錢要左一份Bistecca(Grilled USDA Angus Striploin) 同一份Braciola Di Maiale Alla Griglia(Grilled pork chop)🍛~
肉眼叫左medium真係剛剛好,肉汁好夠好juicy🐮,而且有輕微烤過嘅味道~配菜方面好特別有椰菜苗,同埋剛烤出嚟嘅薯仔,椰菜苗很嫩很好吃🤤!


至於豬柳就相對硬身,唔係淋滑果種口感,但唔會榎,有啲似麥記豬柳強嘅味道🤔,不過當然係高質版啦!隊長B就覺得近筋位嘅有啲脂肪嘅會更好食👻~配菜又係得意地有蒜頭同紫洋蔥,蒜頭隊長B就唔太接受到,但紫洋蔥好甜~烤冬菇亦好香🎃!


最後亦都係最重點推介的就係呢個Lo Spazio Molten Cheesecake 自家製半融芝士餅配焦糖醬🧀~雖說唔係心太軟果種會流出黎的口感,但係切開半溶而瀉的咸芝士加上酥皮,真係不得了😚😚😚!係絕對令人有念念不忘的驚喜感!!!!!


-----------------------

好味指數😋:7.5/10
翻啅指數🙆🏻:7.5/10
人均消費💰:101-200
服務態度👨🏼‍🍳:8/10 
乾淨指數🌝:7.5/10
-----------------------------------------
Lo Spazio
銅鑼灣恩平道42號亨利中心7樓
-------------------------
#相機食先 #美食#食好西 #食物#hs隨食西餐 #hs銅鑼灣#銅鑼灣#西餐#hs中產遊 #桌遊#boardgames#hs搵食重點#cheesecake芝士餅#安格斯#foodporn#foodreview#hkigfood#foodiehk#hongkongfood#hkfood#foodhk#hkblog#hkfoodblog#steak #cafe

❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me


留言

熱門文章