[HappyShare最愛是美] Umeya順便茶梅_黃金便便挑戰記

香港人出名腳步快,生活忙碌,莫講話運動淨係飲水去廁所都未必得閒,各種身體毛病自然產生…就好似隊長B為例,雖然都會留意健康情況,做下運動咁,但中意食野(特別食辣)同埋夜訓,令腸胃問題一直存在…所以今次好開心得到theztyle的邀請,體驗Umeya順便茶梅】,針對解決腸道同宿便問題~


唔講唔知,原來便便係有分幾個層次,最理想嘅就係黃金便便(每次一整條,乾爽而柔軟,唔使費力費時每日都會準時輕鬆排出),其次就係合格便便(好似香蕉咁,可能每日會去幾次但唔會準時),第三層就係不健康便便(亦即軟硬交雜同埋黏稠型,會相對臭同埋間唔中肚瀉),最差嘅就係嚴重便便(即係便泌,或者有俗稱「羊咩屎」的情況同埋經常肚瀉)…雖然隊長B自問未去到嚴重便便果個層次,但都算係不健康…今次絕對要趁機清清佢!




好啦,講下產品先~Umeya順便茶梅】選用於零污染高山種植,每年只收成1次嘅高山青梅,主要成份有:
-高山青梅:高纖促進腸代謝,抗氧排毒, 淨化酸性血液,保持腸道年輕
-普洱茶:提高酵素分解腰部脂肪, 助消化,暢便
-活性乳酸菌:有助增加益菌數量,維持腸道健康,促進腸蠕動
-荷葉:利尿,預防便秘,消脂
其次仲有抹茶粉、甘草粉、抗氧化劑(山梨酸)同埋低聚木糖高纖

以低溫烘乾,保留梅子本身的營養同好處,例如幫助消化及排毒抗氧等,仲可以產生獨有的“ムメフラール” 酵素促進全身代謝,分解腰部脂肪,深度淨化同維持健康嘅弱鹼性血液,減少口氣﹑肚漲等問題,仲可以幫手達到黃金便便嘅健康生活添!

服用方法:
-首次服用時,於睡前1小時進食1
-期後每日於餐前進食1
-建議每日最多服用2

112包,每包1粒,全部都係獨立包裝,即使餐前要食都係非常方便同埋衛生,可以當係小食咁食,又唔會好奇怪咁~口感方面其實就係普通食陳皮梅咁,不過平時啲陳皮梅係硬硬地,呢隻係相對淋身好易咬~隊長B未試過當真話梅咁含住喺口食(因為口感不錯咬好似開心啲),大家可以試下哈哈~

至於味道,其實同話梅都有啲似,酸酸甜甜的,好易入口,食到好少嘅甘草味,都幾fresh的感覺!加上完全無藥味/臭味任何難聞難食嘅味道,食完一粒係好容易令人想再食多粒嘅!(不過口痕嘅各位都係唔好跟住咁為食啦~)頭一次夜晚食完,因為平時隊長B都係訓6個鐘度,所以起身就已經可以好順暢好輕鬆地排左勁多便便(必須重申,係勁多便便勁多便便勁多便便!!因為很神奇所以要講3次!!完全無肚痛感但去到勁多嘅感覺真係好爽,好似一次過排左好多宿便出黎咁!!成個人係feel得到的輕左,同埋唔知係咪因為隊長B近來忙得滯定宿便太重太多,去完廁所磅磅重,係輕左1KG架!感覺係超級無敵咁膠興嘅!)食左2日,真係次次食完隔大約6粒鐘就有得去,所以建議大家都係夜晚飯之前食啦,如果問題嚴重嘅lunch前都可以食嘅,維持一排就可以日日輕輕鬆鬆排便便啦~




秘:宿便問題改善,皮膚係會跟住好架~(大家明啦~呵呵


標準價每盒:$188 /
銷售點:屈臣氏、莎莎、華潤產品最終零售價為各零售商釐


*video更改(因為隊長B拍片時太急有D資料報錯左包括唔係每晚臨訓前食,只係第一次臨訓前食,其他日子係餐前食;同埋暫時萬寧係未有得賣住,銷售點暫為屈臣氏、莎莎同華潤堂,請大家注意!)

#umeya順便茶梅#umeya#便秘#減肥 #梅#通便#hs軼事#hs扮靚日記#腸胃問題
消化#腸胃#腸道健康##keepfit#health#metabolism
------------------
【是次產品由theZtyle.com提供】
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

❤為食時代_Happyshare每分精彩❤
 相傳上天賜予人類三大神《器》— 
視覺-見盡人間美好 聽覺-聽盡動人聲樂 味覺-嚐盡珍饈百味
「作為萬物之靈。小女子定當竭盡所能」 
❤️愛生活❤️愛健康❤️愛旅行❤️愛分享 
*分享一切美食及生活瑣事* 

happyshare.moments@gmail.com 
歡迎各類合作及交流~ (試用 / 出席活動)
--
Follow Me

留言

熱門文章