非常有驚喜! 果然係升級版- Shiseido「Ultimune Power Infusing Concentrate」

原本上次獲邀試用Shiseido「Ultimune Power Infusing Concentrate」去做皮膚測試已經比上年嘅高分左(不枉隊長B有一直keep住用,試用完都有買番)但令人更多驚喜嘅係用完今次呢支升級版,再去做測試,竟然所有細項都有更多進步,基本上保濕度、緊緻度、底層防禦力都有80分或以上,真係好有成功感呀!


講番支產品先,作為品牌皇牌免疫力精華的Ultimune Power Infusing Concentrate,話明係強勢升級,Shiseido今次就同哈佛皮膚生物研究中心(MGH/Harvard CBRC)研發以靈芝精華及鳶尾根精華提煉革命性免疫再生技術 ImuGeneration TechnologyTM,3步連環激活肌膚免疫力,重設肌膚年輕狀態:
1. 更生:促進免疫力細胞增生
2. 強化:全面增強肌底防禦力
3. 修復:啟動肌膚自我修復力量
 
搽法一樣,都係好似精華咁洗面爽膚後用,唧少少已經夠全面塗抹。精華一上面已經極快吸收,完全不費工夫推開,而且感覺到好快就滲透毛孔每一個角落。精華完全不膩,水潤的質地很討好,亦好舒服。

用完即時感覺係緊緻左,而且乾燥的問題即時舒緩,無太多香味,唔使擔心有額外化學原素,尤其準備轉季,的確值得一試!以後無論紫外線、空氣污染物定作息不規律壓力大都唔驚引發肌膚問題啦!重設肌膚理想狀態,讓肌膚從此更見年輕、水潤、亮澤!






hashtag  #ShiseidoHK  #Ultimune #StrongerEveryday
#Ultraradiance #肌膚透現光澤
#Ultrahydration #肌膚回復水潤

留言

熱門文章