無創拉提~ 做童顏美女easy 啦!


V 面係每個女生嘅理想追求,但要做到呢個V字絕對唔簡單!除左瘦面,溶脂同Botox 等,其實Hifu 就係一個簡易無創拉提嘅方法~



Hifu 又即係high intensive focused ultrasound 同激光或者彩光唔同嘅係,hifu 唔係光學能量,熱力能夠直達皮膚底層刺激膠原蛋白重組同更新,從而達到緊致,提升面部輪廓嘅效果


而Le Blanc 的HIFU 無創拉提重點療程係使用U-ONE HIFU聚焦超聲波,屬於第三代hifu,可以針對皮膚深淺層肌膜系統,分別達到1.5 mm、3.0 mm同埋4.5 mm嘅深度,針對性地收緊面部唔同部位嘅皺紋同鬆弛位。


Hifu 榮獲韓國同歐盟認證,唔使再做任何傷口,就可以即時令皮膚光滑,解決埋毛孔同雙下巴問題。




成個流程先去照皮膚, 睇下膚況, 有D咩問題同可改善的地方




到開始做機時, 過程完全都唔痛,淨係有少少痺痺地, 好似少少通電咁, 治療師話少量人可能會覺得唔舒服, 但因為進化到第3代, 所以都唔會有太大感覺~無痛就可以瘦住靚, 真係不得了~ 做完一半面已經睇到係即時戚起左, 仲滑左添


治療師仲話額頭都可以打少少(唔係間間都可以架), 可以即時撫平幼紋, 好勁! 

對比下未做同做後, 真係意外地明顯, 好犀利!!

做前

做後

有一剎覺得自己係靚女既錯覺哈哈



留言

熱門文章