[HAPPYSHARE_搵食重點] 意外的驚喜~ 荃灣不得了的和浜燒食堂~

抱住且看看的態度去試😌,無諗到荃灣都有咁有feel 的浜燒食堂,一入到去已經有驚喜😍。
由裝潢幾個大魚缸喺正大門口,壽司吧料理台新鮮食材排疊,座位餐具都比人一種好舒服的和食堂的感覺🇯🇵。 




一坐低店員就即刻做介紹,為搵食兵團推介左燒龍蝦🙆🏻‍♀️,本來以為會好貴,但完全係意料之外因爲咁大隻龍蝦都係$298😍😍!而且燒過龍蝦味特別香濃,加上特別用了龍蝦膏醬做配汁,爽口彈牙的龍蝦肉完全無得輸👍👍👍!果然值得推介!


第2樣要講的是隊長B一見到就心心眼的拖羅腩刺身😻😻😻😻!呢度最好既地方係$98一大件,唔使同人分,一邊自私食一邊覺得好奢侈😝⋯
連切都唔切一大舊放入口,果種溶在口中的滿足感真係難以言喻🤪⋯淨係知一個字:正!



跟住就係燒明太子,之前覺得呢樣得個咸字無特別,但呢度整得特別好😋,唔會太咸但燒香味香濃。
牛油果軟蟹卷餡料算多,而且軟蟹好脆,值得一讚🤗!


到左重點浜燒時間,先來兩隻甲羅燒🦀,一隻黃金一隻海膽,黃金蔥香味好突出,特別能夠吊出蟹膏鮮味😽,海膽就真係食海膽咁,雖然搶左蟹膏陣味,但依然咁吸引🤤~ 




浜燒拼盤都幾豐富,全部好新鮮😎,燒既時候仲識郁住,睇住佢熟個過程都幾治癒🤣~ 







不過講到最新奇都係呢個蛋包炒麵🍝~
蛋包飯食得多蛋包炒麵真係第一次~雖然唔至於一切開就識流出黎,但炒麵好入味仲有餡料伴隨,都算幾抵食✨!



-----------------------
好味指數😋:8/10
翻啅指數🙆🏻:8/10
人均消費💰:401-800
服務態度👨🏼‍🍳:7/10
乾淨指數🌝:7/10
-----------------------------------------
福丸水產
荃灣川龍街118號百悅坊11樓
#hs日本菜#hs荃灣#荃灣#食好西#美食#相機食先#食評#hs搵食重點#hs中產遊#foodporn#foodreview#hkigfood#foodiehk#hongkongfood#hkfood#foodhk#hkblog#hkfoodblog#hkfoodblogger#hongkong#hk#852food#852foodie#Japanese

留言

熱門文章